Šī projekta ietvaros Rīgas Tālmācības vidusskolas sociālo zinātņu pedagogs Edgars Čerkovskis un direktora vietnieks informācijas tehnoloģiju jomā Ričards Kalniņš nesen devās uz Serbiju, vienā no sešām sadarbības valstīm, lai 3 dienu ilgā vizītē kopā ar partneriem no Vācijas, Itālijas, Spānijas un Portugāles novērtētu paveikto darbu. Kopā tika izstrādāti 6 mācību moduļi, organizētas fokussgrupas un radīta mācību vide un praktiskās darbnīcas.
Serbijas galvaspilsētā Belgradā, Rīgas Tālmācības vidusskolas komanda aktīvi piedalījās moduļu apmācībās, pievēršoties tematiem par "Aprites ekonomikas izaicinājumiem un projektiem", "Aprites ekonomikas tendencēm" un "Digitālās prasmes un rīki aprites ekonomikā". Īpaši jāuzsver modulis "Digitālās prasmes un rīki aprites ekonomikā", kuru izstrādāja un vadīja Edgars Čerkovskis.
Pēc apmācībām un praktiskajām darbnīcām eksperti kopā ar projekta kolēģiem no citām valstīm devās pastaigā pa Belgradas vēsturisko centru, piedaloties projekta oficiālajās vakariņās, lai kopīgi pārrunātu dienas gaitā iegūtās atziņas un turpinātu veiksmīgu sadarbību.
Rīgas Tālmācības vidusskola apliecina turpmāko apņemšanos uzņemties lomu izglītības inovāciju veicināšanā un turpināt aktīvu sadarbību starptautiskajās projektu iniciatīvās.
Starptautiskā projekta "Circular STEM" mērķis ir integrēt aprites ekonomiku skolās, nodrošinot STEM priekšmetu skolotājiem nepieciešamās prasmes, lai viņi varētu pielāgot skolu mācību programmas un iekļaut šo tēmu.
Projektu “Aprites ekonomikas kompetences veicināšana STEM skolotājiem (Circular STEM)” finansē un atbalsta Eiropas Komisija, Erasmus+ programma, KA220-SCH - Sadarbības partnerības skolu izglītībā (Projekta granta līgums Nr. 2022-1-PT01-KA220-SCH-000086954).